Novice

19.08.2019

Kia že petič zapored zmagala v raziskavi J.D. Power IQS

Vozila Kia se v prvih 90 dneh po nakupu med vsemi neluksuznimi znamkami v ZDA kvarijo najmanj

Število okvar se je v primerjavi z lanskim letom pri Kii izboljšalo za dve točki, kar je zadostovalo za osvojitev 1. mesta med vsemi neluksuznimi znamkami ter skupno 2. mesta med vsemi znamkami
Kia je postala neluksuzni avtomobilski proizvajalec, ki je v raziskavi J.D. Power IQS 2019 o začetnem zadovoljstvu kupcev dosegla najboljši rezultat, kar je za korejsko znamko že peta zaporedna zmaga v tej odmevni letni raziskavi. Z zabeleženimi 70 okvarami na 100 vozil je Kia letos za dve točki izboljšala lanski dosežek.

Sportage je serijski zmagovalec
Zaporednih zmag na tem področju ne dosega le znamka Kia kot celota, temveč tudi njeni modeli. Tako je Sportage, ki je med športnimi terenci že 25 let sinonim za vrhunsko kakovost, po lanskoletnem 2. mestu letos slavil v razredu majhnih športnih terencev študije IQS. Poleg tega je Sportage dvakrat zapored slavil v prestižni študiji J. D. Power o zanesljivosti vozil (Vehicle Dependability Study 2017, izvedena v Nemčiji*), v kateri vozniki podajo podrobne ocene o svoji lastniški izkušnji z vozilom, ki ga vozijo več kot dve leti. Legendarni Kiin SUV je dosegel tudi najboljši rezultat vseh časov na vzdržljivostnem testu nemškega Auto Bilda**, prejel številna priznanja za dizajn ter osvojil nagrado Best Buy za najboljše razmerje med kakovostjo in ceno.***

Štirje modeli Kia med 10 najboljšimi, kar je največ med vsemi znamkami
Za Kiin ponovni uspeh v raziskavi IQS so zaslužni 4 modeli – Rio, Forte, Sportage in Soul –, ki so se uvrstili med 10 najboljših v skupnem seštevku, kar je največ med vsemi znamkami.

Rio, Forte, Sportage in Sedona zmagovalci v svojih razredih
Poleg tega je imela Kia tudi 4 zmagovalce v posameznih razredih: Rio je slavil med majhnimi vozili, Forte med kompaktnimi, Sportage med športnimi terenci in Sedona med enoprostorci.

“Biti na vrhu v raziskavi J.D. Power o začetnem zadovoljstvu kupcev med množičnimi znamkami je izjemna čast, a ohranjati vodilni položaj pet let zapored nedvomno potrjuje Kiino predanost kakovosti in lastniški izkušnji,” je dejal Michael Cole, izvršni direktor Kia Motors America.

“S štirimi zmagovalci v posameznih razredih – in tremi dodatnimi modeli med najboljšimi tremi v svojih razredih – Kia dokazuje uspešnost svoje filozofije, da mora biti stranka vedno na prvem mestu.”   

Letno poročilo analizira odzive 76.256 kupcev vozil (257 različnih modelov) v 26 kategorijah.  Vozila ocenjujejo glede na vozniško izkušnjo, motorne in prestavne zmogljivosti ter širok nabor zadev, povezanih s kakovostjo, ki so jih prijavili v prvih 90 dneh uporabe.

 

Opombe:
* https://www.kia.si/novice/novica/kia-velika-zmagovalka-studije-jd-power-o-zanesljivosti-vozil-v-nemciji-5986
** https://www.kia.si/novice/novica/vztrajnostni-test-100000-km--kia-sportage-20-crdi-awdauto-bild-10102016-4809
*** https://www.kia.si/novice/novica/kia-sportage-%E2%80%93-potrjeno-najboljsi-6239

 

***

Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050  zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 49 milijard dolarjev prihodkov. V študiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center. Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu. Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce. Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.  

 

 

AVTOHIŠA KRIŽMAN d.o.o., PE Novo mesto

AVTOHIŠA KRIŽMAN d.o.o., PE Novo mesto


Šmarješka cesta 50 , 8000 Novo mesto

Salon

T: 07-393-36-80
Pon - Pet:08:00 - 17:00
Sobota:08:00 - 13:00

Servis

T: 07-393-36-82
Pon - Pet:08:00 - 17:00
Sobota:08:00 - 13:00

Dodatna oprema

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih